gaye91 benim kızım daha epeyce küçük, pek pişik yaşamadık ama yaşadığınızda hemazinc vermişti doktor, biz fayda gördük. Hatta poposunun içi +iki popo yanağının birbirine değdiği her diyeyim) orası da kırmızj okurdu hemazinc orada da işe yaradı. Dişin sadece gece ateş hapmadı çok şaşırtıcı değil sanki gündüzleri belki açıkhava vs derken çok fark edilmiyor ya da çok yükselmiyor olabilir ateşi. Bizim burada bir doktorun önerisi idi, salgın varken sabah çok erken getirin bebeğinizi diye )) daha hiç çocuk gelmeden. Diğer konu davranışsal sorunlar, muhtemelen sürprizli şeyler değildir, muhtemelen pek çok yalıtında vardır, dolayısı ile doktorun tavsiyeleri olacaktır diye düşünüyorum. Pedagogların YouTube kanallarında belki genel bilgiler bile yardımcı ıkur bazen, ama olmadığında en iyisi bana göre destek almaktır her zaman. Korku kısmı enteresan geldi bana..