Linaece Elektrikli sallanan beşik alacağım kullanan varmj sunny marka ama gerçi hepsi aynı. İçinde bebek varken de o kadar sallanıyor mu pahalı olduğu için değer mi yardım edin
Barsem1912 Linaece bir hevesle aldım çocuk binmiyo ağlıyo içinde oda odanın içinde süs niyetşne duruyo tabi her çocuk bir değil seninki sever belki
deletedmom4842 Linaece Ben aldım e bebekten baby&plus wind otomatik salıncak çokta memnun kaldım 650 tl şuan indirimdeymiş sanırım
ggzmkrcc yildirimfamily bende satıyorum. Joie serina 2 in 1 marka ben 5 ay kullandım oturmaya başlayacağı için gerek kalmadı artık 600 e satıyorum düşünürsen