Merhabalar bebeğim çok huysuzdu ağlıyordu bir kaç kez acile gitmek zorunda kaldık akciğer grafisi ve karın grafisi çekildi bir kaç kez çok kötüyüm o an dusunemiyirunuz bir zarar vermismiyimdir geceden beri uykusuz agliyrm o an çok çaresiz olunuyr ne denirse kabul ediliyr