10 aylık kızım yaklaşık 2 aydır kaka yaomak için uykudan uyanıyor. 5-6 aylıkken geceleri çişini yaparken uyandi. Eşime kalkmıştım 6.30 da da kızım kalktı biraz oturdu oturdu kakasını yaptı sonra yanıma geldi altımı al der gibi. Normal mi bu yani herkes mi böyle yoksa benim kızım mi böyle?