bakbendeanneoldum Bebeğim 45 günlük 1de yatırdım hiç uyanmadan uyudu bu saate kadar ağlamadı yani . Kımıldanmaya baslayınca ben emzirdim 4te ve 6da . Bu normal mi ? değil gibi geldi bana. 🥺 neden böyle ki
twinsmomm2 bakbendeanneoldum gayet normal 39 günlük bebeklerim biri yatınca 3.5 saat uyuyor rahat rahat doktorumuz kilo alımlari iyi olduğu için kaldırma zaten acıkınca mutlaka kalkar dedi ilk o yenidoğan dönemi gecti sayiliyormus 28 günden sonra
edadm bakbendeanneoldum normal kuzum bebeklerin büyümesi için beslenmek kadar uyku da önemli sen üç üç buçuk saati geçirmemeye çalış uyurken ver memeyi uyandırmadan
bakbendeanneoldum kutluuu sarılık geçirdi ama tam geçti mi bilmiyorum. Değer düşmeye baslayınca ölçtürmeyi bıraktık. Zaten sarılık mevzusundan dolayı uyuyunca tedirgin oluyorum.
bakbendeanneoldum Eailesi4 twinsmomm2 Anladım teşekkür ederim düm gece 5e kadar uyumayınca panik oldum, Ortası yok bizim kızın diye(:
bakbendeanneoldum edadm tamam o zaman 🥹 cok şükür . O kadar pimpirikleniyorum ki bazı seyleri okuyunca psikolojim bozulacak resmen .
Eailesi4 bakbendeanneoldum uyandırmadan emzirirseniz uykuda beslenmeye alışır çok uyanmaz geceleri çok rahat edersiniz
rukiyegarip35 bakbendeanneoldum çok normal ….bebişin uyusunda büyüsün 😇 şükret uzun uzun uyuduğuna burda görüyosun dur uyumayan bebekleri, anneler çıldırıyo 😂
bakbendeanneoldum rukiyegarip35 hep böyle değil tabiki bugün böyle oldu birden olunca sasırdım ondan sordum:)
Ea_annesi bakbendeanneoldum rüya ogunü yapmıssınz karnı tok korkmayın ve ne guzel sevinin bence biz cok sık uyanrdık