bakbendeanneoldum Merhaba bebeğimi demin emzirdim, içtiği sütü olduğu gibi cıkardı resmen gazıını alırken neden oluyor bu arada bir yapıyor bunu çünkü . Aç mı şu an anlamıyorum meme verince bidaha almıyor da. (45 günlük)
Onemother1 bakbendeanneoldum reflüsü vardır büyük ihtimal benim bebeğimde öyleydi doktor reflü demişti gastrotuss baby şurup vermişti kullanınca bayağı azaldı kusmaları
ikikizannesiiyim Kesmik kesmik çıkarıyorsa sütü doyduğu icin fazlasını çıkarıyordur . Ancak direk süt şeklinde çıkarıyorsa reflüsü olabilir çocuğunuzun ben öyle duymuştum . Reflüsü olan çocukta da belli belirtiler oluyormus onlara da bakmanız ve bir doktora başvurmanız gerekli