Kızlar selam buraya hep yazıyorum bilen bilir uykuda ciddi sıkıntımız var. Bebeğim 4 ay 27 günlük. Dün mesela 2 kere kalktı maşallah cok iyiydi.. bu akşam 10’da yattı 11 gibi mızıklandı pışpışladım uyudu geri 2.30 gibi kalktı mamasını yedi yattı az bisey 3.30 gibi uyandı ve ondan sonra mız mız sürekli ve bu saat oldu asla yatmadık. Sinirlerim artık kaldırmıyo bebeğimi görmek bile istemiyorum. Uyku işi artık beni boğuyor sanki. Uyku eğitimi fiyatları ortada , kimle görüşsek başarılı oladabilir olmayada bilir diyor. Artık çıldırıcam bıraktım yatağına orda söylenip duruyo. Bıktım artık gerçekten. Uykuyu geçtim zaten dalamıyorum artık psikolojik olarak bittim. Eşimde aynı durumda rahatsız bide bu ara. Canımızdan bezdik ya. Karnı tok, altı kupkuru , ağrısı var desek huysuz değil yatakta sırıtıp duruyo napcaz bilmiyorum 3 den beri ayaktayız allah rızası için önerisi olan yazsın ya