Öncelikle yargılamayın.
Oğlum iki gündür gece aniden kalkıp ağlamaya başlıyor. Saatlerce ağlıyor odaları gezerken bazen susuyor yada oyuncaklarıyla oynarken ama koşa bir süre sonra yine çığlık çığlığa ağlıyor. Sanki korkmuş gibi. Korkmuş gibi diyorum çünkü ona bağırdığımdaki ağlaması gibi ağlıyor. Burada yargılamayın diyorum çünkü benim de bastırmaya çalıştığım sevmediğim bir şey bu kendime engel olamadığım. Bunun yüzünden bir travma mı yoksa kulağının içini biraz çizmiş kulağı mı ağrıyor yoksa gaz sancısı mı yoksa diş ağrısından mı yapıyor bilmiyorum. Neden olabilir lütfen yardım edin