İlk doğumum normal ikinci isteğe bağlı sezeryan oldu kuzu gibi gittim yattım 😭 kaşınıyor açıyor 4 ay oldu psikolojim bozuldu çok pişmanım normal yapınca hemen ayaklanmıştım bu çok fena en ufak çocuğun altını değiştirirken vursun acıyor kesi acısı hep hissediyorum hep böylemi olacak