Arkadaşlar dün gece ilk kez verdim bugün akşam kabız oldu bebeğim
Kullananlar böyle bir yan etkiyle karşılaştınız mı?
Benim fikrim kan damlasından dolayı çünkü formül mama kullanıyoruz uzun süredir kaka da problem yoktu 10 gündür arada pirinç unu veriyorum ama hiç kabız olmamıştı verdiğimden beri