Öncelikle merhaba benim de oğlum 17 aylık tabiki takir takir konuşmuyor normal anne baba mama dede falan vs bizde de bu durum 2 ay önce olmuştu onun için görünce yazmak istedim ben çalışmaya başladığım icim oğluma annem bakıyordu bir anda anne baba demeyi kesti sadece mama dede anneanne diyordu daha sonrasında sırf bu durum beni çok üzdü için işi birakmak zorunda kaldım daha fazla ilgi gösterdim herşeyi tek tek söylüyorum anlatıyorum o uyurken iş yapmıyorum onunla birlikte yapıyorum şuan yine eskisi gibi anne baba diyor 5 6 hayvanın seslerini taklit ediyor gel git diyor tabiki kendi dillerince söylüyor biz gibi değil ama eğer çalışıyorsanız az görüyorsa sizi veya evde aynı şekilde tek başına oynuyorsa ekran telefon televizyona merakı varsa o çok ayri daha fazla ilgi gösterin herşeyi tek tek söyleyin anlatın birde bu şekilde deneyin ben faydasını gördüm