Yani 2 tane mama sandalyesi sahibi bir jnsanim çok araştırdım, burada yorum okumuştum kivi koala aldım çok rahat taş gibi fakat bebeğim alışamadi hemde 5 .aydan itibaren başladım kullanmaya yok alismadi hep ağlıyordu içinde eziyete dönüşüyorum. Ne zaman avm ve restoranlara gitmeye başladık basit etrafı görebilen ayaklarını hareket ettirdiği o mama sandalyelerinde deli gibi yemek yemeye başladı . Bizde sonra e bebekten babyplus star isimli ürünü aldık şimdi onu kullanıyoruz çok rahat kızım içinde çok mutlu. Diğer mama sandalyesi kenarda katlı duruyor 2bin TL almıştık yazık etmişiz 🤣demem o ki basit ucuz bir şey alın bebekler düşünüldüğünü gibi karmaşık şeyleri sevmiyorlar. Benim dediğim ürünü alırsınız almazsınız sizin bileceğiniz bir şey ama tavsiyem basit ürün 😉
Ecenurrrr