Ecenurrrr beyzacmvrc beğeniyorum baktım ona ama hareketli çok bebeğim ayağını basıp kendini düşürür mü acaba
mrv__1234 beyzacmvrc evet biz de bundan aldık memnunum, misafir geldiğinde oturma kısmını çıkarıp odaya alıyoruz, çocuklar otururken rahatça bir şeyler yiyip içebilielim😅
yagmur2907 Ecenurrrr kesinlikle almayın bebeğim de hararetli ve kaç kere düştü ve en sonunda da ayağı kırıldı kesinlikle sağlam bir şey alın ve mama sandalyesi görevi olsun sadece
adaatuna Baby plus aldım ben de bu akşam yorumları ve görünümünü çok beğendim. Basamak olarak da trendyol’dan ahşap basamak aldım onu takıcsm
cherry_baby kimbumadam bence de ben kiwi aldım iyi ki de almışım diyorum acaba ikea mı aşsam diye düşünüyordum ama iyi ki koala :) bebeğim üstünde sadece mama yemiyor oyuncaklarını koyuyorum vakit geçiriyor oturarak yorulduğunu düşünürsem yaslanacak yeri ayarlanıyor eğiyorum falan bence güzel ya
Papatyaa21 Lillas sandalyeyi ve minderi nerden aldınız bende kibar ve hantal olmayan bi sandalye arıyorum
ezgdmrcasln Lillas ne zaman aldınız acaba şu an e bebekte var mıdır? Çok güzel miş güzel günlerde kullanılsın. ❤️
motivasyonsuz2 Aynenkanka hamdusenalarolsun konudan bağımsız olacak kusura bakmayın, bende ikea antilop kullanıyorum ama kızım asla oturmuyor, çok hareketli kemeri de işe yaramıyor ayağa kalktığında direk kemeri söküyor. Acaba kemeri yanlış mı takıyorum fikriniz var mı ya da sizler kemer kullanıyor musunuz
Nurnur41 Ecenurrrr bende baya araştırmıştım uygun fiyatlı olanlar biraz sağlam olmuyor(bebeğe göre) chicco ikinci el aldım hem sağlama hem uyguna gelmiş oldu güzelce temizleyip kullanıyorum
hamdusenalarolsun Ikea antilop👍🏻 bim a101 şok gibi yerlere muadili geliyo. Temizliği kolay, kullanımı kolay, fiyatı da uygun
kokum Bende ikea antilop ve kiwi koala arasında kalmıştım ama karar verdim kiwi koala almaya ikeanin ki çok tavsiye edilmiş ama hem hafif hem sanki basit gibi geliyor gözüme. Biraz özelliği olsun ve oturma alanı konforlu olsun istedim o nedenle kiwi koalaya karar verdim bende yarın alacağım
Bebeginibekkleyenn Ecenurrrr en uyugun fiyatlı ve mükemmel olan mama sandalyesi Fisher Price Mama Sandalyesi Çok çok memnunum fiyat 500 ayakları sayesinde çok da dengeli kızım biraz yaramaz baya hareketli zıplıyor kalkıyor ama hiç devrilme fln olmadı
hamdusenalarolsun motivasyonsuz2 ben kemer kullanmıyorum benim kızımda sevmiyor. İlk başta alışması için (bazıları linçleyecek ama yapacak bişey yok) sevimli dostlardan iki şarkı açıyorum. Alışınca eline pankek, meyve veya ne yaptıysam veriyorum. O oyalanırken mutfağı topluyorum hızlıca. Böylece hem kendini zorlamıyo hemde rahatça oturuyo. Masa üstü aktiviteler var onlardan alıp alışmasını da sağlayabilirsiniz
Aynenkanka motivasyonsuz2 kemerin zaten tek takılış şekli var doğru yakıyorsunuzdur. Benim oğlum da çok hareketlendi 9 aylık şu an kemeri takınca onu açmaya odaklanıp yemek yemiyor o yüzden yedirirken zaten yanında olduğum için takmıyorum ama kısa süreli de olsa yanından ayrılacaksam ya da yemek yapacaksam kemer mutlaka takıyorum önüne de oyuncak koyunca kemer aklına gelmiyor zaten şu an açamaz