Kızlar ben çocuğumu Türkiyede dünyaya getirdim. Kimlik çıkartmak için gittik pasaport cikaricaz dediler. Şimdi benim.anlamadigim buna vize gerekirmiş yoksa direkt alman vatandaşıyım oldu. Bana konsolosluk benden dolayı direkt alman olduğunu söyledi. Ama sormayı unuttum vize isteniomu. Yoksa alman pasaportla direkt bebegim uçuyormu diye. Maili yükledim okuyun bakim:)
