Kızlar oğlum 13 aylık, kimisi diyoki gece beslenmesini kes gece mama içmesine gerek yok vs en doğru zaman sizce ne zaman? Sizler ne zaman bıraktırdınız veya nasıl bıraktırdınız? Saat başı kalkmıyo tabi ama gece 2-3 kere kalkıyo mama için. Yatırırken mama yapıyorum mama içip uyuyor. Bi ara gece maması yapıyodum(kaşık mama olarak) o baya tok tutuyodu ama artık doyurmuyo yani versem bile bi saat sonra yinr acıkıyor ki eskiden 5-6 saat tok tutuyordu.