MiraBelis22 Hanımlar kızım 13 ay 22 günlük hemen hemn 1-1.5 aydır yürüyor ama sanki O gibi bacakları dışa doğru basıyor ne yapacam bilemedim. Böyle olanlar ve bilenler var mi
Gnll12 MiraBelis22 benim görümcemin öyleymiş bebekken doktor D vitamini eksikliği demiş bol bol güneşe çıkarmışlar ve d vitamini takviyesi vermişler düzelmiş, tabi sizinki de öyle midir bilemem mutlaka doktora gidin erken tedavi en önemlisi