Kizimcimmm1 eğer 2. Çocuğu düşünüyorsanız aralarının yakın olması çok güzel, rahatlığa alışmadan diğeri de büyümüş oluyor. Aslında konuya nereden baktığınıza göre değişir. Olumlu ve olumsuz yanlarını sıralayacak olursam. Asla ve asla yetişemiyorsunuz… Hiçbir şeye… Sürekli, susmayan bir vicdan azabınız oluyor. Ben eskiden yaşımdan 10 yaş küçük hissederdim. Şuan yaşımı hissediyorum. Saat gecenin 2 si olmuş uykum olmasına rağmen uyumuyorum. Neden çünkü sessizlik istiyorum yalnız kalmak istiyorum. Eski benden eser yok. Hiçbir şey yapmaya enerjim yok. Maskarasız markete gitmeyen ben pijamayla sokağa çıkacak hale geldim. Bunun yanında ikisini birbirine sarılırken görmek, az da olsa oynadıklarını görmek, birbirlerini ne kadar kıskansalar da hiç ayrılmamalarını görmek çok çok güzel. Her ne kadar ruhum çökmüş olsada, eski benden eser kalmamış olsa da iyiki de böyle olmuş diyorum. İyiki varlar, Allah yokluklarını göstermesin hiç bir evladın🙏🏻