senosss1 Kızlar şimdi kızım 2 aylık meme reddi var bazen emiyor bazen emmiyor mama veriyorum ama bunu kaç cl vermem gerekiyor kestiremiyorum mamanın arkasında ayına göre yazıyor ama burda görüyorum 30 60 cl veriyorlar 30 60 clde ayı küçük olan çocuklar için 2 ölcek diyor ama 2 aylığa 100 ml 4 ölçek yazıyor kafam karman Çorman bi yardımcı olun ya 60 ml me mesela kaç ölçek atmam gerek mesela 2 ölçek attığımda doyar mı
kimbumadam senosss1 Ben mama üstündeki ölçeklere şok oluyorum 7 aylık olmak üzere hala 150 cc içiyoruz Kilosu da ortalamanın üstünde Fazla versem nolcak çocuk kim bilir 60 cc ideal bence aranırsa artırırsınız huzursuz olur zaten
sevde96 senosss1 markaya göre değişebilir ölçüler, paketin üstünde yazanı uygulayın siz. Ama genelde her 30 cc icın 1 ölçek yani 90 cc için 3 ölçek koymalısınız. Önce suyu koyup sonra mamayı koymalısınız, zaten mamayı koyunca o 100 cc ye çıkıyor
azranuryusuf Sma kullaniyorum her 30 CC ye birolcek mamanın uzerindekini uygulayın fazlası kabız yapar ne eksik ne fazla tam ölçek uygulayin