Mlkmstf Ateşi 12 de 38.5 du calpol verdim şuan 37 oldu ama sürekli değişiyor kulaktan ölçüyorum 37.3 oluyor sonra 37 oluyor elllerini ayaklarını biraz su sürdüm şimdi biraz uyudu üstünü de incelettim evin derecesini de biraz düşürdüm ne yapabilirim başka
Ozlem091023 Mlkmstf canım rsv salgını var benim bebeğimde üç aylık ateş yok ama öksürük balgam kokulu ishal huzursuz nöbettim üç gündür uyku uyumuyorum
Mlkmstf Ozlem091023 aynen dün de böyleydi ben d vitamini verdim onun yan etkisi varmış ateş ve kabızlık kakasını da yapmadı ondan da huzursuz nasıl düşürüyorsunuz ateşini hastaneye gitmeye de korkuyorum her yer hastalık zaten