Benim kızım 20 aylık 14-15 aylıkken gündelik kelimeleri söyleyip derdini anlatıyordu şuan mesela 2 kelimeli 3 kelimeli cümle kuruyor her yaptığını söylüyor ama konuşmaya çok meraklı hem kendi çok konuşuyor hemde beni sürekli konuşturuyor inanamazsınız anne konuşalım diyor😂 ona sorular sormamı istiyor işte dedenin adı ne, marketten ne aldın,bugün ne yaptın falan gibi şeyler soruyorum bayılıyor yani inanın tüm gün çene çalıyoruz gün sonunda konuşmaktan yorulmuş oluyorum taa bebekliğinden beri yenidoğanken bile her yaptığımızı ona anlatıyordum çok kitap okuyorduk hala en sevdiği şey kitap okumak ve masal anlattırmak gündelik oyunlarıda hep bebeklerini konuşturmalı evcilik tarzı şeyleri seviyor hep öyle oynuyoruz güzel bir teşvik oluyor kelime dağarcığı çok genişliyor sürekli konuştukça kelimeleride çok netleşti yani bebek gibi değil büyük insan gibi net kelimeler kullanıyor