Bugün kuran vardı oraya gittik 1 yaşında eşimin yengesi kızıma sadece meyve ikram ettii bende yanındaydım kızım başladı içli içli ağlamaya
Babası geldi gitmek istemedi durmak dai istemedi ordan çıktık dayıma gittik orda herşey mükemmeldi oyun oynadı dans etti.
Babası geldi almaya markete uğrayıp gelicem dedim yine içli içli ağladı
Teyzem geldi ona da ağladı yapıştı bana bırakmadı babannesine gitti sarıldı ama yengesini gördüğü an ağladı zor sakinleştirdim hemen ordan çıktım kalabalık da değildi bu olaylar olduğunda normal mi ?