Muhendisella_ ayazasaf merhaba. Bahsettiğiniz mayadan alacağım birazdan. Her seferinde almalı miyiz? Yoksa yoğurttan ayırıp mayalayabilir miyiz
ayazasaf Muhendisella_ ben her yoğurda yeni yapıyorum aslında ama yapan firma ile görüşeceğim tekrar kullanımı konusunda haber veririm
MinikCilek Muhendisella_ sütçü geliyo sokağa ordan süt alırken maya da istiyorum sagolsunlsr veriyolar.
Muhendisella_ MinikCilek doktor pastörize süt olsun dedi. O yuzden maya konusunda kararsızdım . Danem markasının mayasını aldım
MinikCilek Muhendisella_ hımmm bize öyle bişey demedi dur ben bu hafta gidicem sorarım öyle ise bende o sekilde yaparım
ayazasaf Muhendisella_ dün görüştüm onlarda bu gönderiyi gösterdiler canım https://www.instagram.com/p/Bp9yGjZHyt-/?igshid=1gz6px2itja2