Merhabalar 9 buçuk aylık bebeğim var. Emziriyorum. Bebeğim 8 aylıkken ilk adetimi gördüm 1 kez adet oldum ve bu ay ikinci adetimi olmam gerekiyorken 12 gün geçti peçeteye silince pembe açık kırmızı akıntım var biraz da karın ağrısı, normal mi acaba emzirdiğim için mi böyle oluyor?