Arkadaşlar oğlum 9 aylık ve ben tekrardan hamileyim. Ek gıda ve emzirmeye devam ediyorum geçen gün kadın doktorumuz emzirmemi kesmemi söyledi (Almanya’da yaşıyorum by arada) ams oğlum asla mama kabul etmiyor ve meme ile uyuyan bir bebek. Çocuk doktorumuza da bunu söyleyince şaşırdı tabii neden kesmem gerektiğini sordu orada da kafamda bir soru işareti oluştu? Ne yapmalıyım 😒 aynı durumu yaşayan oldu mu🙏