dikkatbebekvar ben bugün başladım herbalife ile yapıyorum ama siz kullanır mısınız bilmem. Sabah 8de shake içiyorum kahvaltı yerine, siz kahvaltı yapabilirsiniz. 11de 7-8 adet badem ya da kaju ya da bir tane sade soda veya sade Türk kahvesi bunlardan birini tüketiyorum. Sabah 8den öğlen 12ye kadar 1,5 litre su içiyorum detoks suyu. Öğlen 12-1 arası öğlen yemeği oluyor. Bulgur pilavı yanına bir kase pul biberli yoğurt yiyorum. 3-4.30 arası yine bir ara öğün onda da yine bir tane meyve veya sadece soda ya da kuru yemiş işte hangisini tercih ederseniz. Akşam 6da son yemeği yiyorum bir kase çorba ve sebze yemeği salata olarak. Bu arada öğlen 12den akşm 5e kadar yine 1,5 litre detoks suyu içiyorum. Akşam 6dan sonra bir şey yemiyorum. Ekmek hiç tüketmiyorum. Pirinç makarna patates bunları tüketmiyorum. Belki size de fikir olur