Allaha çok şükür bir kız evladım var 8 ay 26 günlük,doğduğundan beri emmeyi ve memeyi sevemedi bu benim içimde hep yara olarak kaldı halâ üzülüyorum 8.aya kadar emdi yine iyi kötü sonra sadece geceleri uykuluyken emmeye devam etti bi hasta oldu tamamen memeyi bıraktı. 😟 bugün e bebekte bi bayan 1 yaşlarındaki oğlunu emziriyordu içim bi tuhaf oldu benim kızım niye böyle olmadı dedim üzüldüm.. tabiki sağlıklı olması yanımda olması her şeyden önce ama ne biliyim işte annelik duygusu sanırım içimde kaldı işte..