yigi bence hastaneye götürün benim kızım 3 hafta önce goturmemıze rağmen basit bir öksürük ile başladı sabah ki doktor üşütmüş olabilir dedi akşama doğru nefes alamadı alsam tekrar götürdük cigerıne inmiş yatırıp hava vermem gerekıyor dedi evde ikizi var ben makıne alırım dedim 2 hafta hava verdim öksüremıuordı bile nefes alamıyordu bi görünsün bence doktora