gokceokur nepenthe1 6 aylıkken anne dedi kameraya cekebilmistim. 8 aylikken baba,dede,hadi,gel.suan 10 aylık anneyi bikere dedi ama babasını görünce baba demeyi hiç ihmal etmiyo 🤣🤣
hayatmavii16 6 gün sonra 9. Aya giriyoruz bizde surda bekleyelim 🌸 benim oğlum gündelik hayatta bariz baba gibi bişey diyor ama yine de emin olamıyor insan sonuçta bilinçsizce diyorlar 💐
gokceokur Deniz64 ooo bunami üzüldün kız.der merak etme..2 yaşında anne lafını duyani tanıyorum.bu çocuğunun eksikliği değil,işine geleni söylüyor sadece.bigun ansızın duyarsın anne dediğini.