Eğer bebeğiniz ve siz hazırsanız konuşup anlatıp konu ile ilgili kitaplar okuyup beraber alışveriş yaparak onu sürece dahil edebilirsiniz. Gece gündüz aynı zamanda bırakmanız en iyisi olur tabiki çocukta uyum sağlayabilirse.
Başladığınızda kaçırmalar olacak buna hazırlıklı olun. Sakinlikle her seferinde anlatın bana söylemezsen altın ıslanabilir bi dahakine lazımlığa/klozete yapalım gibi.Bazı çocuklarda bu süreçte kabızlık olabiliyor bu durum normal çünkü onu da eli ayağı gibi bir parçası olarak görüyor.
Tam öğrendi dediğiniz anda başa sarabilir bu gerileme oluyormuş.(yaşadık 4 ay olmasına rağmen kaçırabiliyor)
Atlet külot portatif lazımlık alez bol bol alt kıyafet alın en önemlisi sıcak tutun üşütünce hasta olunca daha çok kaçırıyorlar.
Kolay gelsin başarılar dilerim şans sizinle olsun 🙏