Kızım 4 bucuk aylık kışa girdiğimizden beri burnu tıkalı geçiremiyoruz bi türlü. Hırıltısı da vardı hava veriyoruz bir haftadır o azaldı gibi ama tıkanıklığı geçmiyor serum fizyolojik damlatıp çekiyorum tekrar doluyor bu yüzden uykularımız berbat sabah 6 da uyuyoruz mahvoldu o da bende. Önerileriniz varmı acaba