estor uyku, süt üretimini artırıyor ve uzun süre göğsünüzü boşaltmazsanız mastit olma ihtimaliniz de var ve gerçekten zor bir durum. Bi de bebek emdiğinde meme ucundan beyninize süt üretimi için sinyal gidiyor, emzirmediğinizde otomatik olarak bebeğin bu kadar fazla süte ihtiyacı yok sinyali gidebilir ve sütünüz azalabilir. Bu yüzden 3-4 saatte bir bebek emmemiş olursa sağım yapmanızı tavsiye ederim