aytl19 ben de aldım. Aslında ha i hanileyken falan da almkştım online falan ama, meeh. Doğumdan sonraki ilk ayın ikinci yarısında bebeğim kilo verdi, hastanedeki doktoru da mama dedi, aklıma çok yatmadığı ve emzirmek isteğim için iyi bir danışman aradım. Aslında meme reddi vs yaşamadım ama sürümün azaldığını düşündüm öyle klasik her yeni anne endişeleri. Kilo da verince ve doktor mama vereceksin mama falan deyince.. çok şükür iyi bir danışmandı, sonra kızımın doktoru oldu :) şu an bir yaşında ve halen emiyor..