gokceokur kaslar uyardılıkça gelişir. Eğer tutamıyorsa bebeğiniz sürekli idrar torbasıyla gezmesi lazım. Tutuyor ki kasları çalışıyor. Zaten en kuvvetli kas idrar torbasının bulunduğu bölgedeki kas. Sadece bebeklerin metabolizması hızlı 1-1,5 saatte yaparlar çişi, anneler de tembel olduğu için beze bağlamak daha kolay. Siz bir deneyin sonra paylaşın tecrübenizi. Beni annem aynı şekilde alıştırmış, ben de kızımda denedim, 10 aylıkken bıraktı, başardık. Evet, geceleri her çiş dediğinde kalkmanız gerekiyor, sabaha kadar 4 kez kalkıp çiş yaptırırdım. Zorlanacak bir durum değil.