Cimen12 Bebeginiz kelime olarak neler diyo acaba gün içinde oyun oynaması nasıl baana yardımcı olun bizim baba gel mama 3 kelime kadar normalmi erkek bebegim
Dilararden Cimen12 oğlum 15 aylık. Şubat 4’de 16 olacak. Baba,anne,dede, tete(teyze) , anneanne, gol, yok, bitti, maymun, havhav, hadi, aç al at meme, mama, pu(su) aklıma gelenler bunlar söyleyebiliyor.
Sekeroglannn Cimen12 Bizimki işine gelirse anne der. Onun dışında Öykü, alo, vermem, gelmem, yemem, dede, attı, hadi , mama, meme .. bunları söylüyor bazen koyun gibi mee’ler. Şu an için çok bir şey yok. Bazı bebekler iki kelimeyle cümle kurabiliyormuş burada okuyorum ama her bebeğin gelişimi farklı sonuçta
Jadewinder Cimen12 benim bebeğim 15 aylık. Baba mama çiş :) ge ( çok nadir ) bunları söylüyor. Onun dışında hep ııııı diyor. İşaretle ııı layarak anlatıyor derdini. Zamanla artacaktır hep konuşuyoruz onunla ama henüz anca bu kadar .
Yetersavass Cimen12 benim oğlumda 16 aylık anne baba dede mama bu bitti tete emir gel diyor bu aralar sürekli soru soruyor burnuma dokunuyor bu diye burun diyorum sonra kulağım eller ayaklar yastık koltuk halı tek tek işaret ediyor bu diyor sürekli konuşmak istiyor ilgilenmeyince sinirlenip kafasına vuruyor
Berenssmom Merhaba benim kızım 15 buçuk aylık baya bi kelimesi var maşallah diyim ama akranlarında 3-4 kelime söyleyebilende var . Bence normal yani dert etmeyin. Bol bol konuşun bebeğinizle çok faydasını göreceksiniz
Sedsedsed Cimen12 birlikte evin günlük işlerini yapıyoruz hatta artık sırasını bile ezberledi oyun olarak daldan dala atlıyoruz sabit durmuyor ama boya kalemleri ile bayaa oyalanıyor. Bunun dısında bu ara uyku vakti geldiğinde uyku müziğini mırıldanıyor yada sevdiği sarkıları,kelimeleri cok fazla iki dilde karsılık verebiliyor,kendincede birseyler söylüyor ama anlaşılmıyor onlar abiligubulilabuli falan😂 birde birkaç gündür ikili cümle söylüyor baba calısıyor gibi.. bence taklit etmesini sağlayın en güzel o sekilde öğreniyorlar..
balkaymak__ Cimen12 valla benim bebeğim de 16 aylık bazen burda okuduğum şeylere hayret ediyorum nasıl cümle kurabiliyorlar? Benim kızım baba,dede,nene,teyze,gel,geldi,al,aç,kedi,hav hav,deh deh,çiçek,yeşil,ninni,cici,bebe,tavşan,civciv,cikcik diyebiliyor
el1ff 15 aylık bebeğim kelime sayısı konuşması gayet iyi. Bence sebebi herkes o kadar çok konuşuyor ki herkesten bir şey öğreniyor. Gün içinde bazen oyuncaklarla oynuyoruz bazen kitap okuyoruz şu aralar boyamaya taktı en çok boyama yaparak vakit geçiyoruz. Boyama da bana kalem veriyor bende öyle sayıları isimleri falan yazıyorum söylüyorum. Böyle böyle kelimeleri çoğaldı ama en önemlisi bence kalabalıkla sohbet edilmesi sosyal olması
Atlasmother Cimen12 Her bebeğin gelişimi ayrı ama nacizane bir tavsiyem bol bol dışarıya çıkartın başka insanlar görsün yaşıtı ve ya değil fark etmez. Kış şuan belki ama inanın çok fark ediyor