Oğlum birkaç gün sonra tam 4. Ayını dolduracak yaklaşık 10 gündür uyku gerilemesi yaşıyoruz ve aynı zamanda mızmız ve aksi genel olarak. Gündüzleri en az 2-3 kere ikişer saat uyuyan bir bebekken gündüz uykusu hiç yapmayan ya da günde 1 kere yarım saat uykuya geçti yani çok azaldı gece uykuları fena değil. Gün içinde uykusu gelip uyuyamayınca aşırı aksi oluyor ve kucaktan inmiyor napıcağımı şaşırdım geçecek bir dönem mi bu uykuları eski hale döner mi 🥹 aynı dönemdeki annelere soruyorum özellikle ne kadar sürer 😔