Lütfen beni yadirgamayin bu konuda çünkü bende insanım. Kızım 8 ayını dolduracak bir hafta sonra. Fakat asker esiyim ve gurbette kimseyi görmeyen bı bebeğim var. Komşularla da pek sıkı fıkı değiliz. Gün içinde hep beraberiz akşamdan akşama yada nöbet dışında babasını bir iki saat görebiliyor. Ve kızım beş dk yerde gökte başkasında asla durmuyor napicam bilmiyorum tükendim. Napicam bilmiyorum. Benden biraz kopsun istiyorum birazcık bensiz ağlamasın cildirmasin istiyorum çok mu istiyorum.😭