Ayse81 LadyGaddar Bebeğim 4 ay 23 günlük 120 cc içiyor 3 yada 4 saatte bir ama geceleri uzun uyuduğu için uyandığında 150 cc de versem içiyor Aptamil Prosyone 1 numara kullanıyorum
Meryodnc LadyGaddar benim bebeğim 6 aylık mama da ek gıdaya başladıgımız için değişiyor ek gıda yememişse 6 ölçek 180 ml değil ise 4 ölçek içiyor. Ama geneldede 5 ölçekte doyuyor çünkü az az sık sık yemeye alıştı
elifkovski LadyGaddar benim bebeğim.de 2 ay 20 günlük günde sadece 2 kez mama veriyorum oda 90 cc , hepsini bitiremiyor ama sonunda illaki bırakıyor
ssunacicek Femme1 benimde 7 aylık 180 yazıyo kutusa ama bizimki tabiki oldr içmiyo bende artık 160 yappıyorum ek gıdayı günde kaç kere veriyosunjz acaba ?
Elf_moms Femme1 maşallah canm bende mama meme besliyorum 6 aylık 8400 geldi.saglik ocağı maşallah tombik dedi bende üzülmüştüm.
Ayse81 LadyGaddar Probiyotikli mama olduğu için bagırsak ve gaz olayına yardım ettğini söyledi eczanedeki kadın bide doktorumda en güzel mamayı seçmişsin dedi bende memnunum
LadyGaddar malkoc maşallah, dogum kilosu nekadardı, sma denedik ama ishal yaptı bizimkini oyuzden tekrar hipp e dönüş yaptım
ozluzehra burda yazan anneler sadce mama mi veriyorsunuz acaba.Bende veriyorumda emzirmeden sonra veriyorum sutum az oldugu icin takviye olarak iki kasik falan veriyorum acaba az mi geliyoki dedim sizin olculeri okuyunca
umayozan ozluzehra ozluzehra Bende günde 2-3 kez ek olarak veriyorum emzirmeden hemen sonra 2 kaşık 60cc bazen bitiremiyor bile bence göğüsteki süt oranıyla alakalı çoksa az mama içiyor ama emip doymadıysa bazen 3 kaşık 90cc içiyor ordan anlayabilirsin
Elf_moms ozluzehra bende meme mama şeklinde gidiyorum.her beslenmede emzirip mama veriyorum ilk başlarda ictiginden bir ölçek fazla yapıp ne kadar iciyo baktım şimdi artk kademeli olarak arttırıyorum