Kdrksmt Merhaba kızlar 29 aylık kız bebeğim var. Genelde 1 hafta da 2 kere bezini alırken farkediyorum akıntı var seffaf sümüksü duruyor incecik ama silince sarı. Enfeksiyon olacağını asla düşünmüyorum tahlil yaptırdım bu normal bişey mi acaba