goktugeda öncelikle geçmiş olsun. Ağız kokusu rahatsız edici bir durum, o kesin. Aşağıdaki yorumlarda da yazılmış, bir çok hastalık, diyabet, hormon bozuklukları..gibi kokuya sebep olabilir. Diş hekimi de kıntrol etmiş. Ama dil hekimine yeniden giderseniz bir de tonsilleri (tonsil taşı diye geçiyor olmalı) kontrol edebilirler. Bir arkadaşta yaşadık, bir çok kez diş hekimi ile görüştü, dahiliye, vs her türlü kontrol yapıldı ama sonra diş hekimi bir arkadaşımız (devlette çalışıyor üstelik, kız daha önce defalarca özel kliniklere gitti) bir bakalım dedi ve epey bir tonsil topladı ağzından. Akabinde de diş temizliği de yaptı yeniden ve düzenli diş bakımı dedi hatta o dönem günde iki falan değil dört beş kez fırçalıyordu kız..