tazemom1 Düzensiz uykular .. gece saatte bir bazen 30 dk da bir uyanma .. hiç yalnız kalmama .. sürekli ilgi bekleme ve sürekli huzursuz gibi ses çıkarma . Neden oluyor ? Yaşayan var mı? Tavsiyesi olan çözüm bulan annemiz var mı 🤦🏻♀️
Basaksann Maalesef 7. Ayda başladı 8 ay 6 günlük olduk hala aynı kendi kendine oynasa bile yanında oturmamı istiyor 🥲
tazemom1 AdileElida merhabalar 1 ay sürdü en çok da diş etkiledi . Çok yorucu bir dönemdi ama çok sabırlı olmanızı tavsiye ediyorum. Diş için tetagil kullandık. Geceleri de uyumadığı zaman uyutmaya çalıştım olmayınca oyuncaklarıyla oynadık. Zor ama geçiyor