Yarın sabah tuvalet eğitimine başlıyoruz. Hiç hazır hissetmiyormuş gibiyim ama aynı zamanda tam zamanı gibi hissediyorum ve hiç ne yapacağımı bilmiyorum. Biraz tavsiye verir misiniz? Ön hazırlıkları yaptım , 32 aylık kızım. Bezleri saydık yarın bitiriyoruz, bez bitince tuvalete yapacağız gibi ayrıntılara hakim. Ben ne yapmalıyım ?