egeninmother Merhaba anneler normal doğum yaptım 60 kilo ile Şuan 51 e düştüm fakat karnım da hafif göbek var doktorum korse önermiyorum dedi ama göbeğin kalmasını istemiyorum önereceğiniz korse var mı ? Linklerini paylaşır mısınız
ekc egeninmother Doğum yapalı 1 hafta oldu sezaryen oldum haftaya takabilirsin dedi doktorum. Yani 2 hafta sonra. Owli tarzı bir şey düşündüm sıkılığını kendim ayarlamak için ebebekten almayı düşünüyorum.
Seheeeeeeer egeninmother benin doktorumda önermedi ve ben onu dinledim kullanmadım 84 kiloyla doğum yaptım şu an 58 kiloyum ve göbeğim de yok hamile kalmadan önceki haline döndü yani bebiş 9 buçuk aylık
Seheeeeeeer egeninmother kullanmadım işte doktorum önermedi onu dinledim eski halime de döndüm köşesiz