3 aylık bebeğimi soğuk algını nedeniyle acilden götürdüm. Kan tahlillerinde enzimlerinin yüksek olduğu söylendi ast 104 alt 100 normal çocuk doktoruna yönlendirdiler internetten bakmam normalde böyle şeylere ama ilk defa duyduğum bir şeydi. Bakmaz olaydım gerçekten başına gelen varsa bilgilerini benimle paylaşabilir mi bir hafta bekleyemicem kendimi yiyip bitiriyorum. Anitibiyotik kullanmıştık bir ay önce etkilemiş olabilir mi?