ayse_kutay 40 kontrolünde benim bi muayene hakkım gitmişti yani ücret alıyolar. Belki sizin öyle değildir doğum paranızın içindedir.
Ama mutlaka gidin dikişiniz kanamış belki iç çamaşırınız ya da giydiğini pijama lastiği sıkıp zarar vermiş olabilir oraya enfeksiyon olabilirsiniz olmadan doktorunuz önlemini alır