Bebeklerim yaklaşık 1 aydır geceleri sürekli uyanıyor 18 aylık olacağız. Bir ay öncesine kadar böyle bir şey yoktu nedenini asla bulamıyorum 🤦🏻♀️ 8 de uyuyorlar az önce ikiside uyandı süt verdim beşikte mırıldanıyorlar acaba doymadıkları için mi kalkıyorlar? Yatarken 7 ölçek mama içiyorlar akşam yemeklerini 5 de yiyorlar bu aylarda uyku gerilemesi mi oluyor nedir ay anlamadım bana bir çare bulunnnn hanımlarrrrr 😪😪