Hep burada aktif olanlar var telefon bağımlılığı mi forum bagimliligi mi? Yapacak işimiz olmadigimizdan mi buradayız, yoksa iş çok olduğu için mi kaciyoruz? Telefonunuzun ayarlar kısmına girin dijital denge ve sağlık bölümü var orada forumda ve diğer uygulamalarda ne kadar vakit geçirdiğimiz yazıyor. Post atmasak ta neredeyse her atılanı okuyoruz. Ayarlarda yine uygulamaya dakika sınırlaması koyuluyor. Kendim de bu durumdan muzdaribim. Çocuk gibiyiz aynı malesef☺️ dakika dolunca uygulama kendini kilitliyor. Ben gibi olanlara bı yardım postu olsun ☺️