Ecemsultan esrayigitalpaslan 40 gün sürdü kanamam dikişler de 1 haftadan sonra iyileşmeye başladı beni çok zorlamadı çabuk düştü düküşlerim
BellatrixLestrange esrayigitalpaslan dikisler 2 haftaya iyileşiyor ama tam anlamı ile rahatlama 1 ayı buluyor. Kanama bence herkese farklı benimki 15 gün falan sürmüştü
esrayigitalpaslan melikekesim tesekkur ederim peki dogumdan sonra kontrole gittinizmi kac gun sonra gittiniz ben gitmedim dikislerim iyimi kotumu anlamiyorum bi ara cok kanamam oldu dikislerdenmi geldi dedim acaba
deleted20517 esrayigitalpaslan 35 güne dikişlerim iyilesmisti kanamam da aynı zamanlı bitmişti oda 35 gün
esrayigitalpaslan deleted20517 tesekkur ederim peki dogumdan sonra kontrole gittinizmi kac gun sonra gittiniz ben gitmedim dikislerim iyimi kotumu anlamiyorum bi ara cok kanamam oldu dikislerdenmi geldi dedim acaba
deleted20517 esrayigitalpaslan rica ederim,40 kontrolüne gel demişti ama ben gitmedim ya,ama siz gidin istersenin kanamaniz hala varsa 40 beklemeyin zaten alttan muayene ederler dikişlerin durumuna vs bakarlar
Bebekk22 esrayigitalpaslan aslında ayna tutsan görünüyor dikişler, benim 2 dış bir iç dikişim vardı, dıştakiler 10 güne düştü iç de 20 gün filan olmuştu düştü, her tuvaletten sonra iyice kurula
melikekesim Bende gidemedim canım bebegim sarılıktan dolayı hastanede yattı ona bakmaktan kendimi düsünemedim ama benimde öyle bir ara çok kanamam oldu herhalde pis kan birikip öyle geldi dedim
annesiyavrusu_ esrayigitalpaslan kanamam 40 gün sürdü. İlk hafta yoğundu sonrasında normal ped kullandım. Dikişlerim üç taneydi galiba bir ay içinde iyileşti.
cnslsfr esrayigitalpaslan Dikişlerim 3 haftada falan düştü iç dış çok dikişim vardı. Kanamam da 40ımdan sonra bitti, uzun bi süre akıntı olarak devam etti
annesiyavrusu_ esrayigitalpaslan ama şu da var her kadın aynı olmuyor. Siz kanamadan şüpheleniyorsanız bi muayene olun.
hayalperest2310 esrayigitalpaslan benim kanamam fazla olmadı 10 gün sürdü bir ayda iyileşmiştim tamamen