İyi geceler anneler, biz bugün 4 aylık olduk henüz kontrole gidemedik. Sağlık ocağına da 1 hafta sonra gidicez. Neyse evde bebeğimin gelişimini kontrol ettim boyu 68 69 arası çikiyor hangi uygulama da persentil baktıysam üst sınır doktora danışın yazıyor. Hadi kısa olunca gelişim geriliği diyolar da uzun olunca ne oluyo başına geln ve doktora danışan varmı? 3. Ayında 66 cmdi. Ebeveyn olarak biz uzun değiliz bn 155:) eşim 168;) abisi de 5 yaşına girecek 105 cm oda öyle uzun değil. İllaki ilerleyen dönmlerde büyüme hızı yavaşlıcaktr ama merak ettim neden doktora danışın diyorlar bu bir hastalık mı?