Kızlar öncelikle emzirmiyorum bebeğim çok az emdi emmeyi bıraktıktan sonra ne kadar sonra hatırlamıyorum ama adet olur gibi oldum önce pembe biseyler bulaştı varla yok arası sonra da kahverengi oldu sonra bende adet olcam sandım ped taktım. Günlerce gelen giden olmadı yaklaşık 1 hafta 10 gün sonra adet oldum hatta eskiye göre baya yoğun oldu ilk 3 gün kanama. Şimdi yine pembe biseyler bulaştı sonra kahverengi oldu karnıma ağrıyor ama başka gelen giden yok beklenen adet tarihime de 10 gün falan var. Bir kaç ay önce anneme de rahim kanseri teşhisi koyuldu öyle olunca bende korktum. Başına gelen eden var mı normal mi acaba böyle olması. Çocuğumda iki tane havalarda çok soğuk biraz ısınsın hastaneye giderim diyorum ama korkmaya da başladım ilk doğumda böyle olmamisti hiç.