Kızlar meraba benim bayadır göğsüm ağrıyor bi altı ağrıyor bi tam kalbim ağrıyor 5 aylık kızım var doktora gittik ama bisey yok diyolar kas agrısıdır diyolar hep mi agrır bu kas anlamadım küçük kızım var onu çok seviyorum 🥹🥹🥹🥹bana bişey olursa napar emziriyorum hala kocamı çok seviyorum ya ölürsem naparkar bensiz çok kötüyüm ağlıyorum zaten çok obsesif bi insanım kuruldum hiç iyi değilim